פעילויות לבתי ספר

צוות רונה אביב הפקות מפעיל מגוון פעילויות תוכן המלוות בנוף, פסקול, אביזרים ותלבושות. המפגשים מושקעים לחוויה המלאה של הילדים, למידה, העצמה, גיבוש, שחרור, המון שמחה ולבביות. כל פעילות מגיעה עם נושא מעשיר ומעצים וכמובן, תכנית ליישומה לאורך היום. כל הפעילויות מועברות על ידי צוות של החברה, בעל ניסיון רב בעבודה עם מוסדות חינוך, חינוך מיוחד, משרדי ממשלה ועסקים פרטיים.

הצגת הפעילויות הרצויות ביותר:
Forest Hksom- פעילויות דמיון מודרך ומשחק
גיבורים וגיבורות אור אולטרה סגול
אשף האוצץ- מצגת אינטראקטיבית עם הילדים

הקוסם מארץ עוץ – מופע אינטראקטיבי: ה
ילדים לומדים להיות שחקנים, עומדים על הבמה, מדברים על הבמה, ביטחון עצמי, מופיעים מול קהל וכמובן משחק.
כל הילדים הם דמויות במחזה והקוסם מדבר איתם ולוקח אותם למסע של שביל האבן הצהובה, שם הם עוברים משימות – חברות, מוח, אומץ, לב, קסם. כל משימה באה ללמד אותנו על היכולות השונות שלנו, אמונה בהן ועזרה לחברים לאורך הדרך. זוהי הצגה וחוויה מעצימה ומרגשת לילדים ואפילו למבוגרים שצופים בהם.

אתה יכול להיות יום נושא: מופע בתחילת היום ובמהלך היום. תחנות: נפש, לב, אומץ לב, חברות, קסמים על מנת להמשיך ולהטמיע את הנושא שלכולם יש את היכולות שלהם.

גיבורי-על וגיבורות-אור באולטרה-סגול:
מושב נוצץ וצבעוני המשלב מסיבת ריקודים ושירים.
הילדים הופכים לגיבורי אור ויוצאים בפעולה ובפעילויות מאתגרות למאבק במכשף החושך על מנת להחזיר את המאורות לעולם. בדיאלוג עם הקוסם הם יוצאים למשימות, כאשר כל משימה מחזירה אור. מלווה בתלבושות ואביזרים נוצצים לכל הילדים. עם רקע אורות זוהר ופסקול מדהים, הילדים יחזירו את הכוכבים, את הברק, את הירח, את השמש ולבסוף גם את אור האהבה.
זוהי פעילות מרהיבה ומהפנטת המשלבת אקטיביזם ומוסר המלמדת ילדים על אור האהבה הפנימי שלנו.

היער הקסום – פעילות דמיון מודרכת ומשחק:
פעילות קסומה מלאה בכל הדברים הטובים!
בפעילות זו פיית היער מגיעה לקחת את כל הילדים ליער קסום בו כל אחד יכול להפוך למה שהוא רוצה ולקבל כוחות מיוחדים. כולל בובת ענק, תיאטרון בובות, תלבושות לכל הילדים, מוזיקה ייחודית. כל הילדים מחליפים דמויות ותפקידים ומקבלים כוחות קסומים. הם לומדים להיות קוסמים ולהופיע איתם. איפור הילדים לפי דמויות שבחרו. הפעילות משלבת תנועה וספורט וכמובן משחק ודמיון. זה
ניתן להפוך ליום נושא: אגדות, סרטי וולט דיסני, מופעי קוסמים מיוחדים.