הפעלות לקייטנות

ה צוות של ורונה אביב הפקות מקיים מפגשי ניסיון רב לקייטנות, בריכות ומרכזים קהילתיים במהלך חופשת הקיץ, חג הפסח, סוכות ואחר הצהריים.
הקוסם מאאוץ – משחק אינטראקטיבי עם ילדיכם
מה שמיוחד במחזה הזה בשיתוף עם הילדים.
הילדים לומדים להיות שחקנים, עומדים על הבמה, מדברים על הבמה, ביטחון עצמי, מופיעים מול הקהל וכמובן משחק.
כל הילדים הם דמויות בהצגה והמכשף מדבר איתם ולוקח אותם למסע לבנים צהוב כשהם חולפים על פני מסימוט- פלוגות, מוח, בטן, לב, קסם. כל משימה הייתה ללמד אותנו על היכולות השונות שלנו, אמונה בהן ועזרה לחברים לאורך הדרך.
הילדים מגיעים יחד לקוסם – לטקס הגשמת המשאלה: בטקס הילדים לומדים את ההבדל בין בקשה למשאלה. לבקש מאמא ואבא לקנות לנו משהו זו בקשה ומשאלה היא לבקש להצליח לעשות משהו שעוד לא הצלחתי אבל אני רוצה. בסוף הטקס המרגש הילדים לומדים שהקוסם שדיבר איתם הוא למעשה ילד שהתחזה לקוסם וכל המשימות שעשו בעצמם ולא עזרו כלל ובכך הגיעו למוסר המוסיקה של ההצגה כי כל היכולות הן שלהם ולכן כוחם להגשים את רצונותיהם.
זוהי הצגה וחוויה מעצימה ומרגשת לילדים ואפילו למבוגרים שצופים בהם.
אתה יכול להפוך ליום נושא: מופע בתחילת היום ובמהלך היום תחנות: נפש, לב, אומץ, חברות, קסם על מנת להמשיך ולהטמיע את הנושא שלכולם יש את היכולות שלו.

גיבורי על וגיבורות קלילות באולטרה סגול
סשן זוהר וצבעוני המשלב מסיבת ריקודים ושירים
הילדים הופכים לגיבורי אור ויוצאים בפעולה ובפעילויות מאתגרות למאבק במכשף החושך על מנת להחזיר את המאורות לעולם. בדיאלוג עם הקוסם הם יוצאים למשימות, כאשר כל משימה מחזירה אור. מלווה בתלבושות ואביזרים נוצצים לכל הילדים. עם רקע אורות זוהר ופסקול מדהים, הילדים יחזירו את הכוכבים, את הברק, את הירח, את השמש ולבסוף גם את אור האהבה.
זוהי פעילות מרהיבה ומהפנטת המשלבת אקטיביזם ומוסר המלמדת ילדים על אור האהבה הפנימי שלנו.
חלק שני מסיבת ריקודים עם סגנונות מתחלפים ושירים מוכרים בליווי שירה. שילוב איפור נוצץ ופנסים דולקים באווירה של מסיבת "ירח מלא"

ניתן להפוך ליום נושא: הכנת חולצות זוהרות במיוחד, למידה ויצירת המשמעות של צבעים, מדיטציה צבעונית – למידה להרגיע את עצמנו, מעט מהאור מגרש הרבה חושך.

היער הקסום – דמיון מודרך פעילות ו
פעילות קסומה ומלאת טוב.
בפעילות זו פיית היער מגיעה לקחת את כל הילדים ליער קסום בו כל אחד יכול להפוך למה שהוא רוצה ולקבל כוחות מיוחדים. כולל בובת ענק, תיאטרון בובות, תלבושות לכל הילדים, פסקול מדהים. כל הילדים מחליפים דמויות ותפקידים ומקבלים כוחות קסומים. הם לומדים להיות קוסמים ולהופיע איתם. איפור ילדים לפי הדמויות שבחרו. משלב תנועה וספורט וכמובן משחק ודמיון.
אתה יכול לעשות נושא יום: סיפורי אגדות, סרטי וולט דיסני, מופעי מכשפים מיוחדים.

ספורט וקבוצות
המשלב מכשולי כדורגל, כדורסל ומסלול.
אתגרים גדולים והקבוצה, בליווי קבוצות פסקול ומגרשי ספורט מהארץ, עידוד ו גיבוש . תחרויות ספורט משלבות כדור ושלל תפקידים מגניבים לילדים. מסלול מכשולים מאתגר, תחרות בנים נגד בנות.

פעילויות גיבוש והיכרות
פעילות מרגשת בה הילדים נפתחים, מתוודעים, משתפים. זוהי פעילות ייחודית בה הילדים משחקים שיתוף, גיבוש, היכרות, מציאת מכנה משותף וייחודיות בכל אחד מהם.

סדנה להצגה מתקיימת בקבוצות קטנות. א
סדנה להעצמת הילדים ולהדגשת הייחודיות שלהם. בסדנה זו אנו מבצעים תרגילי משחק עם עבודה על תחושת נוחות ובטחון מול קהל. לימוד כלי המשחק והתיאטרון מול הקולנוע. דמיון ורעיונות יצירתיים. מופע כישרונות ומציאת ייחודיות בכל אחד מהם.