רונה אביב הפקות- הפקות תוכן

קורס מפעילי ילדים

קורס מעשי - בתום הקורס אתם עם עסק מוכן להתחלת עבודה

רוצים לפתוח עסק להצגות-הפעלות?
למי זה מתאים?

למי שרוצה להיות עצמאי בתחום ההצגות וההפעלות ולא רוצה לבזבז זמן ואנרגיה בלהיות שחקן-מפעיל שכיר, ללמוד עסק של מישהו אחר ולהרוויח הרבה פחות.

למי  שמתלבט אם מתאים וכדאי לו ורוצה להתייעץ ולהבין איך הדברים נראים בשטח באמת.

למי שכבר החליט להיות מפעיל וחסר לו רק ה- איך?

למי שרוצה להפיק הצגות, הפעלות, ימי הולדת ואירועים באופן רציני לילדים/ נוער/בוגרים/גיל הזהב

.

קורס מפעילים נותן לכם:

  • לדעת ולהבין הכול מראש
  • לקצר תהליכים
  • למצוא ולבנות את הייחוד שלכם
  • להיות ממוקדים, יעילים וזריזים
  • רונה פותחת את מאחורי הקלעים כדי שלא תגששו את דרככם בהתחלה.
  • תגלו את הדברים שיחסכו לכם ויקצרו את דרככם למטרותיכם.
  • הקורס מעניק ידע וכלים מעשיים ויעילים בכל הבט בעסק:רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.
  • רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.

למה לפתוח עסק להפעלות/הצגות?

ראשית כל וחשוב מכל-

כי אתם מרגישים שזה מאגד יפה את כל החבילה שנקראת אתם.
כי מי שאתם במהות שלכם זה לעבוד עם אנשים/ילדים, להופיע בפניהם ולשמח אותם.
כי אתם אוסף של כישרונות ויכולות בתחום הבמה, הופעה, הנעה, הובלה של אנשים.
שנית- כי אתם רוצים להיות עצמאים בעסק רווחי במינימום השקעה כלכלית.
כי– זאת מקסימום הכנסה במינימום זמן ולכן מתאים לסטודנטים, הורים וכל מי שאוהב למלא את זמנו וחייו בדברים נוספים פרט לעבודה.
ולסיכום- תנהלו חיים בתחושת שלמות של הגשמה, עשייה, נתינה, הצלחה, ערך ומשמעות וכל אלה יחד שווים ל- אושר!

הקורס:

9 מפגשים
משך כל מפגש 3-4 שעות

תכני הקורס

משמעות וחיבור אישי

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון.
מה המטרות שלי, מה יש לי לתת, מה הערך המוסף שאני מעניק, כיצד אני מתמלא מהנתינה שלי , מימוש עצמי של היכולות – הידע – הניסיון – והכישורים שלי, מהו סיפוק ומהי הצלחה בשבילי.

עסק עצמאי

למה כדאי להיות עצמאי בתחום התוכן: הצגות, הפעלות, סדנאות. איך עושים זאת מהר ונכון ומה סיכויי ההצלחה.

תכנים

* הכנה מקדימה- למצוא נושאי תוכן מתוך עולמנו הפנימי, איסוף רעיונות והשראה מהרשת: משחקים ופעילויות, מוזיקה, תמונות, עיצוב- בעזרת גוגל, יוטיוב, פינטרס, חברים.

מאיפה מתחילים, מה תואם אותי, איך מוצאים ייחוד, איך בונים הצגה/ הפעלה/ סדנה, מה נקודות הציון שצריכות להיות שם, מבנה הצגה/ הפעלה. איך מעבים את ההפעלה ומעצימים את החוויה ע"י שילוב של מוזיקה, תלבושות, אביזרים, ערך מוסף חינוכי, מעצים, מוסר השכל.

פיתוח העסק ותכנים

איך יוצרים היצע מגוון, כיצד עסק מתרחב ומתפתח, כיצד נוספים תכנים- באופן יזום ובאופן טבעי.

הובלה ועבודה עם הקהל

החזקת קהל ושיתופו, שליטה באירוע, ייחס אישי, הבאת הקהל אליך. טכניקות עבודה עם משתתפים- הצטרפות והובלה, סדר וארגון, ניהול אירוע, הכנה מוקדמת, ניהול הסחות דעת והפרעות, טיפול במצבי קיצון. לימוד התנהלות וקבלת טיפים ופתרונות ממוקדים וקונקרטיים.

משחק והופעה

הרגשה נוחה ובטוחה על הבמה- עמידה/ הופעה/דיבור מול קהל, אלתור, הומור, רגישות, נוכחות, החזקת במה, כוכבות- לכבוש את לב הקהל. דרך כלי המשחק, דרמה, תאטרון פלייבק.

צפייה, התנסות, תרגול ולימוד מעשי

בהצגות והפעלות לדוגמה. אין כמו מראה עיניים והתנסות אישית להבנת התמונה השלמה על כל ממדיה ולמידה מעמיקה המעניקה ביטחון.

חזרה והצגה של פעילות אישית

* הכנה מקדימה- חזרות בבית על רצף הפעילות. הכנה של רשימה קצרה של הקטעים והפעילויות לשימוש בזמן הפעילות.

הצגה ותרגול של הפעילות המלאה כולל מעבר בין החלקים, פעילות, משחקים, שירים בליווי מוזיקה, אביזרים, תלבושות, הכול.

טכניקות מקצוע

איפור, בלונים, קעקועים, הפעלת בובות, שילוב אביזרים, תלבושות, משחקים.

קידום מכירות

יצירת לקוחות- פרטי, עסקי, מוסדי. שיחות מכירה: נכנסות/ יוצאות, תמחור, הצעות מחיר, התנהלות ייצוגית במכירה. לוח שנה מכירתי בעולם ההפעלות- חגים, מועדים מיוחדים, עבודה שוטפת.

ציוד

* הכנה מקדימה- להוציא מתוך תוכן הפעילות רשימת ציוד נדרש.

ציוד טכני, ציוד נלווה, תלבושות, אביזרים, פרסים.
מה קונים, איפה קונים, כמה עולה, מתי לקנות.

פתיחת תיק ברשויות

בנקים, הנהלת חשבונות (עוסק פטור/ מורשה, רואה חשבון/ יועץ מס, הוצאות/ הכנסות, ביטוח לאומי/ מע"מ/ מס הכנסה, התנהלות מול בנקים וניהול חשבון, הנהלת חשבונות.

*כולל תדריך והצעה ייחודית למסיימי הקורס – מאת אנשי מקצוע מומלצים.

מיתוג, שיווק, פרסום

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון

מיתוג: שם, לוגו, שפה עיצובית, ערכים.

קידום מכירות: מגנטים, ווטסאפ, מאגר לקוחות.

שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור, דף נחיתה, מיני סייט, אתר תדמית, אתר מכירתי.
רשתות חברתיות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם- אורגני, ממומן.

מנועי חיפוש: גוגל – אורגני, ממומן (אדוורדס).

שלבים מה כדאי לעשות ומתי.
* כולל תדריך והצעה ייחודית למסיימי הקורס – מאת אנשי מקצוע מומלצים.

אפשרות להמשך בתום הקורס

עם הקבוצה- תרגול, תמיכה ובנייה משותפת.

עם רונה- בניית הפעלה אישית, תרגול חיזוק ושיפור, ייעוץ וליווי עסקי.

לתיאום, שיחת ייעוץ, בוסט לאומץ- דברו איתי 🙂

רוצים לפתוח עסק להצגות-הפעלות?
למי זה מתאים?

למי שרוצה להיות עצמאי בתחום ההצגות וההפעלות ולא רוצה לבזבז זמן ואנרגיה בלהיות שחקן-מפעיל שכיר, ללמוד עסק של מישהו אחר ולהרוויח הרבה פחות.

למי  שמתלבט אם מתאים וכדאי לו ורוצה להתייעץ ולהבין איך הדברים נראים בשטח באמת.

למי שכבר החליט להיות מפעיל וחסר לו רק ה- איך?

למי שרוצה להפיק הצגות, הפעלות, ימי הולדת ואירועים באופן רציני לילדים/ נוער/בוגרים/גיל הזהב

.

קורס מפעילים נותן לכם:

  • לדעת ולהבין הכול מראש
  • לקצר תהליכים
  • למצוא ולבנות את הייחוד שלכם
  • להיות ממוקדים, יעילים וזריזים
  • רונה פותחת את מאחורי הקלעים כדי שלא תגששו את דרככם בהתחלה.
  • תגלו את הדברים שיחסכו לכם ויקצרו את דרככם למטרותיכם.
  • הקורס מעניק ידע וכלים מעשיים ויעילים בכל הבט בעסק:רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.
  • רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.

למה לפתוח עסק להפעלות/הצגות?

ראשית כל וחשוב מכל-

כי אתם מרגישים שזה מאגד יפה את כל החבילה שנקראת אתם.
כי מי שאתם במהות שלכם זה לעבוד עם אנשים/ילדים, להופיע בפניהם ולשמח אותם.
כי אתם אוסף של כישרונות ויכולות בתחום הבמה, הופעה, הנעה, הובלה של אנשים.
שנית- כי אתם רוצים להיות עצמאים בעסק רווחי במינימום השקעה כלכלית.
כי– זאת מקסימום הכנסה במינימום זמן ולכן מתאים לסטודנטים, הורים וכל מי שאוהב למלא את זמנו וחייו בדברים נוספים פרט לעבודה.
ולסיכום- תנהלו חיים בתחושת שלמות של הגשמה, עשייה, נתינה, הצלחה, ערך ומשמעות וכל אלה יחד שווים ל- אושר!

הקורס:

9 מפגשים
משך כל מפגש 3-4 שעות

תכני הקורס

משמעות וחיבור אישי

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון.
מה המטרות שלי, מה יש לי לתת, מה הערך המוסף שאני מעניק, כיצד אני מתמלא מהנתינה שלי , מימוש עצמי של היכולות – הידע – הניסיון – והכישורים שלי, מהו סיפוק ומהי הצלחה בשבילי.

עסק עצמאי

למה כדאי להיות עצמאי בתחום התוכן: הצגות, הפעלות, סדנאות. איך עושים זאת מהר ונכון ומה סיכויי ההצלחה.

תכנים

* הכנה מקדימה- למצוא נושאי תוכן מתוך עולמנו הפנימי, איסוף רעיונות והשראה מהרשת: משחקים ופעילויות, מוזיקה, תמונות, עיצוב- בעזרת גוגל, יוטיוב, פינטרס, חברים.

מאיפה מתחילים, מה תואם אותי, איך מוצאים ייחוד, איך בונים הצגה/ הפעלה/ סדנה, מה נקודות הציון שצריכות להיות שם, מבנה הצגה/ הפעלה. איך מעבים את ההפעלה ומעצימים את החוויה ע"י שילוב של מוזיקה, תלבושות, אביזרים, ערך מוסף חינוכי, מעצים, מוסר השכל.

פיתוח העסק ותכנים

איך יוצרים היצע מגוון, כיצד עסק מתרחב ומתפתח, כיצד נוספים תכנים- באופן יזום ובאופן טבעי.

הובלה ועבודה עם הקהל

החזקת קהל ושיתופו, שליטה באירוע, ייחס אישי, הבאת הקהל אליך. טכניקות עבודה עם משתתפים- הצטרפות והובלה, סדר וארגון, ניהול אירוע, הכנה מוקדמת, ניהול הסחות דעת והפרעות, טיפול במצבי קיצון. לימוד התנהלות וקבלת טיפים ופתרונות ממוקדים וקונקרטיים.

משחק והופעה

הרגשה נוחה ובטוחה על הבמה- עמידה/ הופעה/דיבור מול קהל, אלתור, הומור, רגישות, נוכחות, החזקת במה, כוכבות- לכבוש את לב הקהל. דרך כלי המשחק, דרמה, תאטרון פלייבק.

צפייה, התנסות, תרגול ולימוד מעשי

בהצגות והפעלות לדוגמה. אין כמו מראה עיניים והתנסות אישית להבנת התמונה השלמה על כל ממדיה ולמידה מעמיקה המעניקה ביטחון.

חזרה והצגה של פעילות אישית

* הכנה מקדימה- חזרות בבית על רצף הפעילות. הכנה של רשימה קצרה של הקטעים והפעילויות לשימוש בזמן הפעילות.

הצגה ותרגול של הפעילות המלאה כולל מעבר בין החלקים, פעילות, משחקים, שירים בליווי מוזיקה, אביזרים, תלבושות, הכול.

טכניקות מקצוע

איפור, בלונים, קעקועים, הפעלת בובות, שילוב אביזרים, תלבושות, משחקים.

קידום מכירות

יצירת לקוחות- פרטי, עסקי, מוסדי. שיחות מכירה: נכנסות/ יוצאות, תמחור, הצעות מחיר, התנהלות ייצוגית במכירה. לוח שנה מכירתי בעולם ההפעלות- חגים, מועדים מיוחדים, עבודה שוטפת.

ציוד

* הכנה מקדימה- להוציא מתוך תוכן הפעילות רשימת ציוד נדרש.

ציוד טכני, ציוד נלווה, תלבושות, אביזרים, פרסים.
מה קונים, איפה קונים, כמה עולה, מתי לקנות.

פתיחת תיק ברשויות

בנקים, הנהלת חשבונות (עוסק פטור/ מורשה, רואה חשבון/ יועץ מס, הוצאות/ הכנסות, ביטוח לאומי/ מע"מ/ מס הכנסה, התנהלות מול בנקים וניהול חשבון, הנהלת חשבונות.

*כולל תדריך והצעה – מאת אנשי מקצוע ממולצים.

מיתוג, שיווק, פרסום

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון

מיתוג: שם, לוגו, שפה עיצובית, ערכים.

קידום מכירות: מגנטים, ווטסאפ, מאגר לקוחות.

שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור, דף נחיתה, מיני סייט, אתר תדמית, אתר מכירתי.
רשתות חברתיות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם- אורגני, ממומן.

מנועי חיפוש: גוגל – אורגני, ממומן (אדוורדס).

שלבים מה כדאי לעשות ומתי.
* כולל תדריך והצעה ייחודית למסיימי הקורס – מאת אנשי מקצוע מומלצים.

אפשרות להמשך בתום הקורס

עם הקבוצה- תרגול, תמיכה ובנייה משותפת.

עם רונה- בניית הפעלה אישית, תרגול חיזוק ושיפור, ייעוץ וליווי עסקי.

לתיאום, שיחת ייעוץ, בוסט לאומץ- דברו איתי 🙂

רוצים לפתוח עסק להצגות-הפעלות?
למי זה מתאים?

למי שרוצה להיות עצמאי בתחום ההצגות וההפעלות ולא רוצה לבזבז זמן ואנרגיה בלהיות שחקן-מפעיל שכיר, ללמוד עסק של מישהו אחר ולהרוויח הרבה פחות.

למי  שמתלבט אם מתאים וכדאי לו ורוצה להתייעץ ולהבין איך הדברים נראים בשטח באמת.

למי שכבר החליט להיות מפעיל וחסר לו רק ה- איך?

למי שרוצה להפיק הצגות, הפעלות, ימי הולדת ואירועים באופן רציני לילדים/ נוער/בוגרים/גיל הזהב

.

קורס מפעילים נותן לכם:

  • לדעת ולהבין הכול מראש
  • לקצר תהליכים
  • למצוא ולבנות את הייחוד שלכם
  • להיות ממוקדים, יעילים וזריזים
  • רונה פותחת את מאחורי הקלעים כדי שלא תגששו את דרככם בהתחלה.
  • תגלו את הדברים שיחסכו לכם ויקצרו את דרככם למטרותיכם.
  • הקורס מעניק ידע וכלים מעשיים ויעילים בכל הבט בעסק:רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.
  • רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.

למה לפתוח עסק להפעלות/הצגות?

ראשית כל וחשוב מכל-

כי אתם מרגישים שזה מאגד יפה את כל החבילה שנקראת אתם.
כי מי שאתם במהות שלכם זה לעבוד עם אנשים/ילדים, להופיע בפניהם ולשמח אותם.
כי אתם אוסף של כישרונות ויכולות בתחום הבמה, הופעה, הנעה, הובלה של אנשים.
שנית- כי אתם רוצים להיות עצמאים בעסק רווחי במינימום השקעה כלכלית.
כי– זאת מקסימום הכנסה במינימום זמן ולכן מתאים לסטודנטים, הורים וכל מי שאוהב למלא את זמנו וחייו בדברים נוספים פרט לעבודה.
ולסיכום- תנהלו חיים בתחושת שלמות של הגשמה, עשייה, נתינה, הצלחה, ערך ומשמעות וכל אלה יחד שווים ל- אושר!

הקורס:

9 מפגשים
משך כל מפגש 3-4 שעות

תכני הקורס

משמעות וחיבור אישי

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון.
מה המטרות שלי, מה יש לי לתת, מה הערך המוסף שאני מעניק, כיצד אני מתמלא מהנתינה שלי , מימוש עצמי של היכולות – הידע – הניסיון – והכישורים שלי, מהו סיפוק ומהי הצלחה בשבילי.

עסק עצמאי

למה כדאי להיות עצמאי בתחום התוכן: הצגות, הפעלות, סדנאות. איך עושים זאת מהר ונכון ומה סיכויי ההצלחה.

תכנים

* הכנה מקדימה- למצוא נושאי תוכן מתוך עולמנו הפנימי, איסוף רעיונות והשראה מהרשת: משחקים ופעילויות, מוזיקה, תמונות, עיצוב- בעזרת גוגל, יוטיוב, פינטרס, חברים.

מאיפה מתחילים, מה תואם אותי, איך מוצאים ייחוד, איך בונים הצגה/ הפעלה/ סדנה, מה נקודות הציון שצריכות להיות שם, מבנה הצגה/ הפעלה. איך מעבים את ההפעלה ומעצימים את החוויה ע"י שילוב של מוזיקה, תלבושות, אביזרים, ערך מוסף חינוכי, מעצים, מוסר השכל.

פיתוח העסק ותכנים

איך יוצרים היצע מגוון, כיצד עסק מתרחב ומתפתח, כיצד נוספים תכנים- באופן יזום ובאופן טבעי.

הובלה ועבודה עם הקהל

החזקת קהל ושיתופו, שליטה באירוע, ייחס אישי, הבאת הקהל אליך. טכניקות עבודה עם משתתפים- הצטרפות והובלה, סדר וארגון, ניהול אירוע, הכנה מוקדמת, ניהול הסחות דעת והפרעות, טיפול במצבי קיצון. לימוד התנהלות וקבלת טיפים ופתרונות ממוקדים וקונקרטיים.

משחק והופעה

הרגשה נוחה ובטוחה על הבמה- עמידה/ הופעה/דיבור מול קהל, אלתור, הומור, רגישות, נוכחות, החזקת במה, כוכבות- לכבוש את לב הקהל. דרך כלי המשחק, דרמה, תאטרון פלייבק.

צפייה, התנסות, תרגול ולימוד מעשי

בהצגות והפעלות לדוגמה. אין כמו מראה עיניים והתנסות אישית להבנת התמונה השלמה על כל ממדיה ולמידה מעמיקה המעניקה ביטחון.

חזרה והצגה של פעילות אישית

* הכנה מקדימה- חזרות בבית על רצף הפעילות. הכנה של רשימה קצרה של הקטעים והפעילויות לשימוש בזמן הפעילות.

הצגה ותרגול של הפעילות המלאה כולל מעבר בין החלקים, פעילות, משחקים, שירים בליווי מוזיקה, אביזרים, תלבושות, הכול.

טכניקות מקצוע

איפור, בלונים, קעקועים, הפעלת בובות, שילוב אביזרים, תלבושות, משחקים.

קידום מכירות

יצירת לקוחות- פרטי, עסקי, מוסדי. שיחות מכירה: נכנסות/ יוצאות, תמחור, הצעות מחיר, התנהלות ייצוגית במכירה. לוח שנה מכירתי בעולם ההפעלות- חגים, מועדים מיוחדים, עבודה שוטפת.

ציוד

* הכנה מקדימה- להוציא מתוך תוכן הפעילות רשימת ציוד נדרש.

ציוד טכני, ציוד נלווה, תלבושות, אביזרים, פרסים.
מה קונים, איפה קונים, כמה עולה, מתי לקנות.

פתיחת תיק ברשויות

בנקים, הנהלת חשבונות (עוסק פטור/ מורשה, רואה חשבון/ יועץ מס, הוצאות/ הכנסות, ביטוח לאומי/ מע"מ/ מס הכנסה, התנהלות מול בנקים וניהול חשבון, הנהלת חשבונות.

*כולל תדריך והצעה – מאת אנשי מקצוע ממולצים.

מיתוג, שיווק, פרסום

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון

מיתוג: שם, לוגו, שפה עיצובית, ערכים.

קידום מכירות: מגנטים, ווטסאפ, מאגר לקוחות.

שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור, דף נחיתה, מיני סייט, אתר תדמית, אתר מכירתי.
רשתות חברתיות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם- אורגני, ממומן.

מנועי חיפוש: גוגל – אורגני, ממומן (אדוורדס).

שלבים מה כדאי לעשות ומתי.
* כולל תדריך והצעה ייחודית למסיימי הקורס – מאת אנשי מקצוע מומלצים.

אפשרות להמשך בתום הקורס

עם הקבוצה- תרגול, תמיכה ובנייה משותפת.

עם רונה- בניית הפעלה אישית, תרגול חיזוק ושיפור, ייעוץ וליווי עסקי.

לתיאום, שיחת ייעוץ, בוסט לאומץ- דברו איתי 🙂

רונה אביב

בעלת חברה להצגות והפעלות כבר 13 שנים, ניסיון בתחום של 15 שנים
עסק עצמאי יציב, עובד, רווחי, בעל קהל לקוחות רחב ומבוסס
נבנה בסטנדרטים איכותיים, מקצועיים וישר מהלב
בעל רפרטואר תכנים עשיר וקהל לקוחות מגוון.
מוסדות חינוך, חינוך מיוחד, פרטיים, עסקים, קהילה, סלי תרבות ועוד.

הקורס מיועד לכל מי שיש לו תוכן שירצה להעביר לאנשים, בכל תחום. למידע נוסף על קורס מפעילי ומנחי תוכן בקרו באתר אספורונה – תוכן חוויתי ומעורר השראה